Euro-tax Financial Zrt.

Bemutatkozás

Az Euro-tax Financial Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. a 2009. évben abból a célból jött létre, hogy partnerei problémáira komplex megoldási/cselekvési terveket dolgozzon ki és hajtson végre.

Társaságunk 2015. augusztus 24. napjától Euro-tax Financial Zártkörűen Működő Társaságként folytatja tevékenységét az alábbi területeken:

  • Követelésminősítés (ügyfél, ügylet és fedezetértékelés)
  • Követeléskezelés (problémamentes, problémás és lejárt állomány kezelése és behajtása)
  • Végrehajtási és felszámolási eljárások menedzselése
  • Jogi képviselet
  • Monitoring feladatok ellátása
  • Reorganizáció
  • Követelésértékesítési pályázatok szervezése, bonyolítás

Tájékoztatás

“Tájékoztatás az Euro-tax Financial Zrt. és a Megbízói között létrejött együttműködési keret megállapodás alapján fennálló tájékoztatási kötelezettségről.

Az Euro-tax Financial Zrt., mint kezelő (továbbiakban: Kezelő) és a Megbízói, mint követeléstulajdonosok (továbbiakban: Követeléstulajdonos) között létrejött együttműködési megállapodás alapján a Kezelő végzi a Követeléstulajdonos lejárt/problémás követeléseinek kezelését/behajtását.”

A személyes adatok védelme

Az Euro-Tax Financial Zrt. minden, a működése során tudomására jutott, továbbá az érintett által rendelkezésre bocsátott  személyes adatot az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései szerint kezeli. Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön bármely személyes adatát eljuttatja Társaságunkhoz, ezzel hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt az Euro-tax Financial Zrt. – az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig – nyilvántartsa és kezelje.

Áramszünet

Ezúton értesítjük Önöket, hogy 

2020. október 20-án és 21-én áramszünet miatt az iroda – 1116 Budapest, Fehérvári út 130. fszt. 1. – zárva tart,

mind a személyes, mind a telefonos ügyfélszolgálat szünetel.

Megértésüket megköszönve a következő ügyfélszolgálati napon munkatársaink – a megszokott ügyfélszolgálati rend szerint – állnak rendelkezésükre. 

Köszönjük türelmüket!

Tisztelt Partnereink, Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a vírushelyzetre való tekintettel módosításra került a személyes ügyfélszolgálati rendünk.
Arra kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint a személyes ügyintézés helyett használják e-mail és online ügyfélszolgálatunkat ügyeik intézésére!

I. Telefonos ügyfélszolgálatunk Hétfőtől Csütörtökig 9:00-tól 12:00-ig az alábbi elérhetőségen várja hívását:

+36 1 424 9091

II. Amennyiben az ügyintézéshez nélkülözhetetlennek érzi a személyesen történő megjelenést, kérjük, vegye figyelembe, hogy a személyes ügyintézés jelenleg csak előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Időpont előjegyzésre a fentebb jelzett telefonos elérhetőségen van lehetősége.

Felhívjuk figyelmüket, hogy ügyfeleinket SZEMÉLYESEN FOGADNI KIZÁRÓLAG csak emailben vagy telefonon visszaigazolt időpont esetén tudjuk!

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében nemcsak az otthoni megelőzés rendkívül fontos, hanem az is, hogy minimalizáljuk, csökkentsük a közösségekben való megfertőződés veszélyét, mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében.

Az irodába történő belépéskor a kihelyezett kézfertőtlenítő, ill. az orrot és szájat eltakaró SZÁJMASZK használata kötelező

Kifejezetten kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzése és megakadályozása érdekében a személyes ügyfélszolgálaton történő egyeztetés helyett lehetőség szerint részesítse előnyben a telefonos ügyfélszolgálatot.