Euro-tax Financial Zrt.

Tevékenységek

Követelésminősítés (ügyfél, ügylet és fedezetértékelés)
– Megbízási szerződés keretein belül a partner által megjelölt ügyfélkör, illetve ügylettípus komplex kiértékelését végezzük el, javaslatot teszünk a kockázatminimalizáláshoz szükséges feladatok elvégzésére.

Követeléskezelés (problémamentes, problémás és lejárt állomány kezelése és behajtása)
– Megbízási szerződés keretein belül a partner által kezelésre rendelkezésre bocsátott állományt a fenti szempontrendszer szerint minősítjük, egyben intézkedési tervet dolgozunk ki a vesztség minimalizáláshoz szükséges feladatok elvégzésére, a megbízó egyetértése esetén a vonatkozó szerződésmódosításokat és megállapodásokat előkészítjük és végrehajtjuk.

Végrehajtási és felszámolási eljárások menedzselése
– A folyamatban lévő eljárásokban a megbízó nevében és helyett eljárunk, részt veszünk a végrehatási eljárások során lefolytatandó cselekményeknél, a felszámolási eljárásokban.

Jogi Képviselet:
– Egyéni ügyvéd partnereinkkel bírósági eljárások során megbízási jogviszony keretein belül teljesítési segédként részt veszünk a szükséges jogi képviselet ellátásban.

Monitoring feladatok ellátása
– A partner által megkötött szerződések, megállapodások alapján az ügyfeleinek komplex ellenőrzését elvégezzük, szükség szerint intézkedési javaslatot dolgozunk ki a további cselekmények elvégzésére.

Reorganizáció
– Felkérésre elvégezzük a partneri szerződésben álló hitelező nehéz helyzetben lévő ügyfeleinek, ügyleteinek átvilágítását, valamint megszervezzük a vonatkozó ügyfél reorganizációjához szükséges teendők elvégzését, illetve végrehajtjuk azokat.

Követelésértékesítési pályázatok szervezése, bonyolítása
– Egyedi megállapodás alapján megszervezzük és lebonyolítjuk a problémássá vált, lejárt követelésállomány értékesítési eljárását.

Áramszünet

Ezúton értesítjük Önöket, hogy 

2020. október 20-án és 21-én áramszünet miatt az iroda – 1116 Budapest, Fehérvári út 130. fszt. 1. – zárva tart,

mind a személyes, mind a telefonos ügyfélszolgálat szünetel.

Megértésüket megköszönve a következő ügyfélszolgálati napon munkatársaink – a megszokott ügyfélszolgálati rend szerint – állnak rendelkezésükre. 

Köszönjük türelmüket!

Tisztelt Partnereink, Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a vírushelyzetre való tekintettel módosításra került a személyes ügyfélszolgálati rendünk.
Arra kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint a személyes ügyintézés helyett használják e-mail és online ügyfélszolgálatunkat ügyeik intézésére!

I. Telefonos ügyfélszolgálatunk Hétfőtől Csütörtökig 9:00-tól 12:00-ig az alábbi elérhetőségen várja hívását:

+36 1 424 9091

II. Amennyiben az ügyintézéshez nélkülözhetetlennek érzi a személyesen történő megjelenést, kérjük, vegye figyelembe, hogy a személyes ügyintézés jelenleg csak előre egyeztetett időpontban lehetséges.

Időpont előjegyzésre a fentebb jelzett telefonos elérhetőségen van lehetősége.

Felhívjuk figyelmüket, hogy ügyfeleinket SZEMÉLYESEN FOGADNI KIZÁRÓLAG csak emailben vagy telefonon visszaigazolt időpont esetén tudjuk!

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében nemcsak az otthoni megelőzés rendkívül fontos, hanem az is, hogy minimalizáljuk, csökkentsük a közösségekben való megfertőződés veszélyét, mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében.

Az irodába történő belépéskor a kihelyezett kézfertőtlenítő, ill. az orrot és szájat eltakaró SZÁJMASZK használata kötelező

Kifejezetten kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzése és megakadályozása érdekében a személyes ügyfélszolgálaton történő egyeztetés helyett lehetőség szerint részesítse előnyben a telefonos ügyfélszolgálatot.